Avrupa’da Tesla’ya yeni darbe

Avrupa’da Tesla’ya Karşı İtibar Kaybı

Şirketler için marka imajı, satın aldıkları araçların seçiminde önemlidir çünkü bu araçlar, şirketlerin değerlerini yansıtır.

Avrupa’da, filo araçları otomotiv pazarının büyük bir bölümünü oluşturuyor. Otomobil üreticileri için bu pazarın kaybedilmesi, gelirlerinde ciddi bir düşüşe neden olabilir.

Avrupa’da Tesla’ya karşı yeni bir darbe var: Birçok büyük şirket, filolarından Tesla araçlarını kaldırma kararı aldı. Rossmann gibi Avrupa’nın en büyük eczane zincirleri ve Danimarkalı Tscherning inşaat şirketi, geçen yıl Tesla araçlarını filolarından çıkardı.

Avrupa’da yeni filo müşterisi kalmamışken Tesla’yı terk eden şirketlerden sadece birkaçı bunlar.

ABD Başkanı İle İlişkiler Sorunlu Hale Geliyor

Marka ve imaj, şirket araçlarının seçiminde kritik bir rol oynar çünkü şirketler araçlarını kendi değerlerini yansıtmak için kullanırlar.

Tesla CEO’su Elon Musk’ın ABD Başkanı Donald Trump’ın yönetimine girmesinden bu yana davranışları ve görüşleri giderek daha tartışmalı hale geldi, bu da birçok şirket için problemli bir durum haline geldi.

Related Posts

Petrolde yatay seyir -17 Temmuz 2025

Petrol fiyatları güne yatay seyirde başladı. Brent petrolün varili uluslararası piyasalarda 68,07 dolardan işlem görüyor.

Ucuz iletişim dönemi sona erdi: BTK’den o hizmete erişim engeli!

BTK, sekiz farklı eSIM hizmet sağlayıcısına erişim engeli getirdi. Karar, dijital SIM kullanıcıları arasında tepkiyle karşılandı.

Çin’in çalışma şekli Toyota’yı şaşırttı! BYD’nin yöntemlerine hayran kaldılar

Satılan araç sayısı bakımından dünyanın en büyük otomobil üreticisi olan Toyota bile ciddi şekilde sarsılmış durumda. Şirket, BYD, Xpeng, Zeekr ve Chery gibi markaların kıyasıya bir üstünlük mücadelesi verdiği Çin’in acımasızca rekabetçi elektrikli …

NVIDIA hissesi tarihte bir ilke imza atarak rekor seviyeye yükseldi

Hisse, Microsoft ve Apple gibi dünya devlerini geride bırakmayı başardı

Nvidia hissesi rekor kırıp dünya tarihine geçti

Nvidia hissesi güne sert yükselişle başladıktan sonra rekor kırdı. Aynı zamanda 4 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu.

ING araştırdı, birikimi nereye koyduklarını buldu!

2011 yılından bu yana “Türkiye Tasarruf Eğilimleri Araştırması”nı yapan ING Türkiye yeni bir araştırmayı tamamladı. Araştırma ile finansal sağlığa katkı sunmayı hedefleyen İNG, NielsenIQ iş birliğiyle yenilediği araştırmanın 2025 yılı birinci çeyrek …